2015/05/06

最近1次好少的買物


係父母有現金券既"鼓勵"下, 去左大創買左少少野...寫係出黎當試水溫先!
聽聞一個"動作"要維持21日先可以變為習慣,呢層...雖然blog只係拎離分享一下自己既文具樂趣,甚至唔知會唔會有人睇添  (laughcry) 都寫左出黎先啦:S:D








呢個...我真係買左好少野,cutting mat只係為左唔好同屋企人爭住用,同埋市面上大多數係綠色既,天藍色既未見過啦,筆盒見佢簡約設計,食中我個範,類無印風但12蚊就買到,唔錯!
(但後尾先發現都要有"特別既塞筆技巧"先可以擺到4支筆落去勉強合得埋個蓋!哭哭)
至於佢個MT同deco都只係純屬試同玩既性質,一定係同大牌子冇得比架喇




























各類物品特寫


Daiso Deco Tape





揀左旗仔款,諗住佢算係萬用款

效果OK,上面有"PARTY"字樣

但我拉左幾行先有字出黎,可能係因為新開啦!
不過有小問題 (雖然plus既deco rush都會出現)








一開始拉會崩左!

整體感覺其實冇deco rush咁順, 冇補充包, 顏色較暗淡

不過佢既點點同橫間都唔錯,鍾意既都可以入手,因為價錢真係唔貴

Daiso Masking Tape:




近望特寫同展開款 ^_^

幾鍾意字母款...自己本身有ALS既綠色花花字母款,所以"雪"一聲又手滑 lol

有vintage感覺,手感較滑 (蠟感較強?!?!)
闊度比一般kamoi闊少少






不過, 12蚊得5M有D失望!好薄啊!要省住D用

好啦~~呢個就係我係Daiso買既野喇~~唔長唔短啦!希望大家鍾意!!

沒有留言:

發佈留言