2015/07/08

呢幾個月既買物 (下)

黎啦黎啦! 買物下集! 其實我今個月真係好乖乖架喇 T_T


媽既生日禮物--冇錯 都係離唔開文具範圍!
佢最緊愛上A6 size既簙拎離抄寫 所以好乖乖好貼心(自讚orz)咁送左畀佢喇!


拆出黎就係咁既....










 外加說明書 -_____- 
都係教你點將4個釘整落4隻角姐

            釘同膠紙細節圖







膠紙黏力太強 =.= 好難撕出黎 貼落去個下一定要準  不過最後我都冇用黎裝飾自己keep起左 (抵打)
   有日約朋友出黎食飯 送左我超多野orzorz  搞到我額外要帶個袋裝住哈哈





首先有信紙--裡面D款都幾靚, 上面雜款, 好多都有橫線或者直頭有一個area寫 可以寫得整齊些少

下面唔駛講都知聖誕款 冇橫線的 齋圖案
  
 A6 size schedule book 貓貓款 側邊有位放筆
我呢種動物控又點會放過呢!

 呢度雖然只係影左monthly格式,冇咩特別, 其實佢都有分weekly格式 到最後幾版有橫線, 空白, 格仔格式, 甚至有好多版係可以拎黎scrapbooking   當然呢d就留待本野正式拎出黎用先影畀大家睇啦


 都冇expect過原來有筆送!

好普通既黑筆, 1.0頭
冇幾耐之後...我又敗左兩卷膠紙

左邊: 紫色/灰藍色格仔

右邊: 珊瑚紅/檸檬黃/湖水藍拼貼款

後面LINE Sally兩摺8達通套
 裡面好普通




都係覺得呢個Sally最得意

問號....(?)

 兩張近照


實體照~
外面睇個價錢其實真係都唔錯,而且個包裝都幾靚!
 ...但係只得個8米真係要省下
唉貪平出禍了
款係我鍾意既travel款, 但係原來黏.力. 好. 差!
 黏力呢家野唔講冇人知既就 (呵呵) (自我安慰) 燙金都幾靚ㄚ~ 隔離又有Paris鐵塔復古風
我眼光真係都唔錯 (繼續自我安慰)

附繩既擦膠--搖搖?!



拆開圖: 係真係玩得架....lol











好啦! 買物就係度停喇! (真係打到我手殘orzorz) 希望冇睇到大家眼殘又開心啦!!

沒有留言:

發佈留言