2015/07/08

台灣之旅~~

相隔好-好-好耐之後, 我提議去既台灣終於成行喇!! 我好節制架喇...但係到第3日老豆已經"限制消費"....cry... 對於廣大文具迷離講, 幾百港幣唔係好多遮係咪呀...... 下面要畀證據證明清白XDD


睇下兩袋就裝得晒! (誤人子弟...)


內容物~~~

第一日去左無印, 賓館係西門町, 咁岩就有間誠品生活館係附近 (台北D誠品真係多到嚇人, 單係西門町行兩行已經有兩三間) 見到有無印招牌仲唔suet一聲溜入去咩, 而父母就"好好心"係 starbucks等我 (都係為wifi遮....咁辛苦:| )


敗品其實唔多, 就係之3色筆同筆夾特別貴...香港既muji買3色筆好貴, 冇番40幾50都唔好諗, 對比起台北既30幾, 加上當時兌率水位都唔錯, 諗都冇諗即刻放左落籃, 而且我比較會用多色筆最主要原因都係拎住本schedule周圍走, 要多幾支"傍身"都好正常遮~~ (excuse alert!!)至於筆夾, 係我行過既香港muji都唔多覺有, 加上急用 (支筆直接夾係sechdule封面好煩, 本野唔可以平放係檯面) 都入手左喇--一種直式, 一種橫式--上面放大影既就係橫式 (仲要黑皮!嘻嘻)

第2日去左十分既關係, 冇去到文具鋪fing$$...
但因緣際會, 係平溪中途站等轉車個時見到附近有文具鋪!! 好明顯得到眷顧XD
買左基本上個個都會買, 超普通既post card, 仲有台灣國旗紙膠帶 (之後既blog文就會見到...其實捲野好少...)
誠品信義公館都係出血既1日... 袋睇落係好細, 不過就... see for youself..../_\


最後面粉橙色既係, 如面頭所寫, masking tape collection book. 詳細如何, 待下回分解!
打斜擺住既3支筆, 有下數起:
1. hi-tec-c coleto 第二代黑色4色筆桿 (上面好似子彈...)
2. tombow ABT  雙頭畫筆 (大頭係毛筆頭) colour 623(紫)
     ^^ 感覺上有D似copic
3. Pentel S475 0.5mm鐵桿鉛芯筆

 低重心筆...好有business style
但買完發現唔係好習慣用,
要多d寫先得
再加埋係鐵質地,會幾重下
所以寫得快就唔會架喇,
最重要都係筆頭穩陣

 去誠品唔買紙膠帶簡直係大失敗!! 有見及此, 我買左Kamoi MT (左前), Zwillinge 倉敷二匠 (右前), 同埋 Kikusui 菊水 (後排)   (6卷紙膠帶, 5卷都係度買)LOL
介紹一下菊水 (左起):
染黑牛皮紙膠帶 星想事成  **作用同封箱膠紙差唔多 睇清楚啊!!**
牛皮紙膠帶  星想事成
午後藍天  Corner of Life series


近排戀上英文書法 (但又唔係特別寫得好過人-0-) 大愛倉敷二匠英文字紙膠帶!! 所以要拍特寫


第3日: 行程排得密密麻麻, 久大--直物生活文具--光南大批發       出發!!!

如果話誠品買既野已經係大出血, 咁我可能要用"嘔血"離形容呢1日
事關我都買左唔少野....都係繼續睇落去啦 (冇眼睇)
單係去久大就已經拖住袋咁既野


所以趁住咁大好既機會梗係要買多D notebook同紙品啦! 紙質都唔錯(咁買得都唔會差到去邊架啦講咩) 摸落去幾順, 唔會薄到1個點一寫就爛. 以上我大部分都未開離用, 仲係收藏中, 尤其我都勁鍾意儲空白schedule... 所以可能都要等10年8載先會再拎出離做特寫 laughcry
前排左起:
  • 粉紅格仔 notebook
  • 紅色珠友手帳
  • 組合式萬用手冊    (有D似 traveller's notebook, 只係平民版遮, 係毫無經濟能力既人可以負擔得起)
後排左起:
  • B5牛皮紙    (26孔, 可以同活頁紙一齊用, 雖然我多數都會當信紙用)
  • golden retriever free style monthly planner  (自由度超大, 格式多數以簡潔為主, 後面亦都會有橫間/格仔紙, 只係...mtr路線圖自己print啦)



貼紙/素材包: 1個復古風, 同埋表情貓貓

 到左台灣貓控發作, 逢係見到貓既野都會執起離望兩望,終於都忍唔住手帶左佢歸家  (明明自己唔養貓,奇怪...)

肉掌球!!太打耳喇掛!

拉鍊質感, 厚度同貓貓肉掌有得輝<3<3





打開貌, 左邊可以插筆/擺化妝品

右邊可以放planner/細notebook/鏡等等

直物呀直物, 去就去左喇, 不過....哈哈(苦笑) 臨到最尾幾日手緊.....

光南大批發: 碰到大減價! 勁呀! 勁到連最後個100台幣都洗埋orzorzorz
deco rush係平既, 所以買左...送畀朋友    其他...書展先算啦...(抱頭痛哭)
左起分別係 樽仔款, 豬仔, 同埋海洋/南北極動物
最右個支筆就係雄獅橙色油性細字奇異筆, marker

this is the end of 台灣之旅既文具喇! 老實講啊, 父母買既野食可能同我都差唔多 (扁嘴)
但係又學左希臘咁資本管制我, 想入多d貨都極大困難:'(
不過台灣咁近, 可以去多幾次既 (咳咳咳)

沒有留言:

發佈留言