2015/07/09

組合式萬用手冊

首先想聲明, 其實就連我自己都好覺個概念同TN係有D抄既. 奈何我冇咁既經濟能力, 更何況如果有替代品既話, 點解又唔拎出離介紹下, 益下街坊呢?


 show下封面相先~~paris+travel風令我有D失控, 另有白色選擇, 不過我始終愛住深藍!


何謂"組合"呢? 其實有些少似traveller's notebook, 不過呢度就限3-4本notebook仔包係1塊"皮"裡面, 最前個本就包落膠套, 最後個本都係, 而中間個本就有橡筋綁住.




打開皮, 露出餡-- 中間夾既3本notebook; 大約12.6cm乘17.2cm



粉桃紅方格



橙色收入支出












黑色weekly schedule



台灣仲有好多呢類組合notebook架! 唔單止款式多過香港, 價錢都好好傾, 絕對抵玩! 三文治式都見過,即係每本notebook封面同封底之間入同1個膠套, 去台灣既朋友可以去多D大型既連鎖文具鋪探索下!

沒有留言:

發佈留言